اطلاعیه مهم جهت دانشجویان گرامی خارجی

 | تاریخ ارسال: 1400/11/23 | 
با توجه به ضرورت ایجاد ارتباط مناسب با بخش مدیریت همکاری‌های علمی - بین‌المللی دانشگاه خوارزمی و همکاران محترم این حوزه، و دسترسی یکپارچه همراه با امکانات دانشگاهی بروز دنیا و همگام با بسیاری از دانشگاههای بزرگ دنیا، کلیه ارتباطات دانشجویان با این مدیریت، (همچنین در برخی دانشکده‌ها با اساتید محترم) از طریق پلتفرم حرفه‌ای - رسمی Microsoft Teams با اکانت رسمی دانشگاه میسر می‌باشد. این پلتفرم برروی کلیه سیستم‌عامل‌ها قابل نصب می‌باشد. لذا جهت استفاده از این پلتفرم رسمی،‌ از ابتدای ترم آینده تحصیلی اقدام ذیل صورت پذیرد.

دانشجویان گرامی جهت دسترسی مراحل ذیل را انجام تا وقفه‌ای در ارتباط با همکاران محترم این مدیریت ایجاد نگردد:
  1. تهیه ایمیل دانشگاهی khu.ac.ir از طریق https://register.khu.ac.ir، و انجام دو مرحله احراز هویت و ثبت نام دائم، که پس از آن ایمیل دانشگاهی بطور اتوماتیک ساخته می‌شود.
  2. تکمیل فرم آنلاین به آدرس: https://forms.office.com/r/۱er۳A۰kKWL
  3. پس از انجام دو بند بالا و در صورت تکمیل دقیق و انجام درست مراحل، طی حداکثر ۴۸ ساعت اکانت آفیس ۳۶۵ شما ساخته و به ایمیل دانشگاهی‌تان ارسال می‌گردد.
  1. جهت ورود به آفیس ۳۶۵، ابتدا سایت https://office.com را زده، و نام کاربری و رمز عبور را وارد، در این مرحله از شما خواسته می‌شود که ایمیل جایگزینی برای ریکاوری رمزعبور خود وارد نمایید. میبایست روی گزینه Setup it now کلیک و ایمیل شخصی خود (یاهو، جیمیل، اوت‌لوک) را وارد، به آن ایمیل یک کد ۶ رقمی ارسال می‌گردد که با وارد کردن آن کد شما وارد آفیس ۳۶۵ خواهید شد و از این پس در صورت گم کردن رمز عبور خود، با زدن گزینه ریست پسورد، رمز عبور شما به ایمیل شخصی‌تان ارسال می‌شود.
  1. حال با نصب نرم‌افزار Microsoft Teams می‌توانید، با اکانت ارسالی به آن وارد و با همکاران محترم این مدیریت ارتباط برقرار نمایید. در صورت دارا بودن این اکانت می‌توانید با یک جستجوی ساده در Teams به همکاران محترم دسترسی یابید.
  2. در حفظ اکانت خود کوشا بوده، چون در طول تحصیل، کلیه مسئولیت این اکانت با شما دانشجوی گرامی می‌باشد.
 
 
مدیریت همکاریهای علمی-بین‌المللی



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 7015 بار   |   دفعات چاپ: 230 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر