دکتر عبدالرحیم نوه ابراهیم، به سمت سرپرست دانشگاه خوارزمی منصوب شد با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛ دکتر عبدالرحیم نوه ابراهیم، به سمت سرپرست دانشگاه خوارزمی منصوب شد

 | تاریخ ارسال: 1396/12/29 | 
در این حکم انتصاب خطاب به دکتر نوه ابراهیم آمده است:
با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی، به موجب این حکم تا تعیین رئیس دانشگاه، به سمت سرپرست دانشگاه خوارزمی منصوب می‌شوید.
انتظار می‌رود با بهره مندی از تجارب همه اعضای هیأت علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.
امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.
دکتر عبدالرحیم نوه ابراهیم متولد سال ۱۳۳۳ در شیراز و فارغ التحصیل رشته مدیریت و برنامه ریزی آموزشی از دانشگاه ایالتی نیویورک است. وی استاد تمام دانشگاه خوارزمی است و تا کنون مشاوره و راهنمایی بیش از ۹۰ پایان نامه کارشناسی ارشد ورساله دکتری را برعهده داشته است و تعداد ۸۵ مقاله علمی- پژوهشی در مجلات داخلی و خارجی به چاپ رسانده است.
دکتر نوه ابراهیم از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون مسئولیت هایی همچون مدیرکل دانشجویان خارج، مدیرکل مرکز آمار و برنامه ریزی آموزشی، معاون آموزشی دانشگاه بین المللی امام خمینی، ریاست دانشگاه دامغان، رئیس دانشکده علوم تربیتی دانشگاه خوارزمی و مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی را بر عهده داشته است.
تجربه های موفق وی در امور اجرایی دانشگاه ها وستاد برنامه ریزی آموزش عالی در سطح خرد و کلان به همراه قابلیت های فردی در استفاده از خرد جمعی و مدیریت مشارکتی از ویژگی های مهمی است که وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در انتخاب دکتر نوه ابراهیم به آن توجه داشته است.
امید است که تجارب ارزنده وی همراه با بهره گیری از ظرفیت های موجود دانشگاه و تعامل با همه نهادهای ذی ربط در حوزه علم و فناوری بتواند دانشگاه خوارزمی را به سمت دانشگاه جامعه محور، خلاق و کارآفرین رهنمون سازد.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نامه جداگانه ای با پذیرش استعفای دکتر محمد علی سبحان اللهی، رئیس پیشین دانشگاه خوارزمی، از خدمات وی در دوران تصدی این مسئولیت، قدردانی کرد.



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 8785 بار   |   دفعات چاپ: 816 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر